مقالات آموزشی

آشنایی با نکات مهم برای خرید کناف

نکات مهم برای خرید کناف

اگر قصد دارید دکوراسیون جدید و شیکی به منزل یا محل کارتان بدهید ، کناف بهترین گزینه برای شماست . البته که باید قبل از استفاده از کناف و انتخاب آن به نکات مهم برای خرید کناف دقت نمایید . ما در این مقاله به بررسی این نکات و سوالات متداولی که ممکن است در هنگام خرید کناف برای شما پیش آید می پردازیم .

درنظر داشته باشید اگر نیازمند اطلاعات بیشتر درمورد کناف و مزایای و معایب آن هستید به مقاله ی کناف چیست در سایت مراجعه نمایید . همچنین می توانید بعد از انتهای مقاله در صورت نیاز داشتن به مشاوره ی تخصصی جهت خرید کناف یا استعلام قمیت کناف با شماره ی تماس بگیرید . کارشناسان ما آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند .

نکات مهم برای خرید کناف

کناف ها صفحه های  گچی از قبل ساخته شده ای هستند که با توجه به طرحی که  مشتری سفارش داده است توسط نصاب در محل برش داده می شوند و به وسیله سازه هایی که با پیچ و مهره به سقف متصل شده اند  ، بر روی سقف نصب می شود.

در نصب کناف از جوشکاری و  بقیه کارهایی که باعث کثیف کاری شود خبری نیست و با کمترین کثیف کاری کناف مورد نظر مشتری نصب میشود و این یکی از نکات مهم برای خرید کناف است که باید به ان توجه ویژه ای کنید .

در ادامه به صورت تخصصی تر به بررسی فاکتور های مهم خرید کناف و نکاتی که باید در هنگام خرید کناف به آن دقت نمایید خواهیم پرداخت .اگر در هنگام خرید به این نکات توجه داشته باشید ، این اطمینان را به شما خواهیم داد که تجربه ی موفق و لذت بخشی را خواهید داشت .

نکات مهم برای خرید کناف

  • انتخاب طرحی مناسب :

انتخاب طرح مناسب کناف یکی از مهم ترین فاکتور خرید کناف است. چرا که طرح کناف شما باید با سایر لوازم منزل همخوانی داشته باشد. اگر سبک وسایل منزلتان مدرن است بهتر است از طرح های اشکال هندسی برای کناف استفاده کنید.

ایده ترکیب کناف با چوب نیز برای سبک های مدرن بسیار جذاب و خیر کننده است.شما می توانید برای کسب ایده های بیشتر از مقالات مرتبط در وب سایت کناف منزوی استفاده کنید و یا از طراحان دکوراسیون داخلی بخواهید که بهترین طرح های خود را به شما معرفی کنند.

  • رنگ کناف:

رنگ کناف را طوری انتخاب کنید که با وسایل و کاغذ دیواری شما هماهنگ باشد. بهتر است رنگ کناف شما از رنگ دیوار هایتان روشن تر باشد تا فضای شما یک رنگ و یکنواخت نباشد.

نکات مهم قبل از خرید کناف حتی اگر رنگ دیوار های شما تیره است می توانید از سقف کناف رنگ روشن استفاده کنید. گاهی اوقات ایجاد تضاد در رنگ بسیار زیباست . بنابراین انتخاب رنگ کناف را می توان یک  فاکتور مهم خرید کناف دانست .

  • جنس کناف و عایق بودن آن:

بررسی جنس کناف و میزان عایق بودن آن یکی از نکان مهم برای خرید کناف است .همانطور که می دانید صفحات کناف از جنس گچ هستند، اما جنس رویه صفحات کناف متفاوت است و با توجه به جنس رویه آن است که نوع عایق کردن کناف مشخص می شود.

در این زمینه از یک طراح کمک بگیرید و توضیح دهید هدف شما از اجرای کناف چیست و قصد دارید از چه نوع عایقی استفاده کنید. طراح یا نصاب با توضیح در مورد انواع صفحات کناف به شما کمک میکند بهترین انتخاب را داشته باشید

  • ارتفاع سقف محل مورد نظر:

یکی از نکات مهمی که باید مورد توجه باشد ارتفاع سقف است. چرا که اجرای کناف باعث میشود سقف شما مقداری کوتاه تر شود. به همین علت باید توجه کنید طرحی که انتخاب میکنید باعث نشود فضای شما کوچک بنظر برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ی ارتفاع سقف کاذب برای سقف های بلند را بخوانید .

فاکتور های مهم خرید کناف

  • پیداکردن گروه حرفه‌ ای :

بعد از انتخاب نوع سقف کاذب و یا نوع کناف مورد نظر، یافتن کادری حرفه‌ ای برای نصب کناف بسیار مهم است. چون اگر دقت و توجه کافی به انجام نصب نشود، خسارت‌هایی به بار می‌آید.

یک  تیم حرفه ‌ای که تجهیزات و متریال پیشرفته تری دارد، معمولا برای تیم حرفه‌ای و پیشرفته کیفیت مهم است ن کمیت. و این سبب می شود تا کار را به بهترین شکل تحویل دهند. انتخاب گروه حرفه ای می تواند یکی از نکات مهم برای خرید کناف در نظر گرفت .

  • انتخاب متریالی با کیفیت :

در مرحله بعد نیاز است تا متریالی که قرار است در اجرا نصب شود، به‌ درستی و آگاهانه انتخاب شود. در این مرحله  برای راهنمایی بیشترو اطلاعاتی دقیق ترمی‌توان از راهنمایی‌های همان تیم حرفه‌ای استفاده کرد تا بهترین متریال را براساس هزینه مورد نظرتان و طرح مورد نظرتان انتخاب کنید.

هم چنین متریال سقف کاذب یاهمان کناف برندهای متفاوتی دارد و قیمت‌گذاری هم بر اساس کیفیت متریال نیز انجام می‌شود.توجه داشته باشید که یکی از فاکتور های مهم  فبل ازخرید کناف ،اتنخاب کنافی با متریال با کیفیت است حتما قبل از خرید با افراد خبره در این زمینه مشورت کنید.

  •  دریافت قیمت تمام‌ شده کناف قبل از نصب :

با توجه به این که قیمت تمام شده کناف یکی از معیار ها و فاکتور های مهم برای خرید کناف و نصب آن است بهتر است توجه داشته باشید که گاهی اوقات تعداد خیلی کمی از پیمانکار ها برای گرفتن پروژه، در شروع کار قیمت پایینی در نظر می گیرند .

سوالات متداول در خرید کناف

بیشتر بخوانید : کناف چیست ؟ برای کسب اطلاعات کلیک کنید.

اما متاسفانه در انتهای کار بابت کارهای مختلفی مانند طرح‌ های هندسی متفاوت  وجهی اضافه ای در نظر می گیرد و درخواست می‌ کنند. برای اینکه این مشکلات پیش نیاید، بهتر و معقول تراست که همان اول کار در قرارداد قیمت پایانی را ذکر کنید. در این صورت دیگر جایی برای درخواست‌ اضافه وجه باقی نمی‌ ماند.

سوالات متداول هنگام خرید کناف

زمان مورد نیاز برای اجرای سقف کاذب کناف چقدر است ؟

 سرعت اجرای کناف یکی از نکات مهم برای خرید کناف است که سرعت نصب آن بسیار بالاست وغیرقابل مقایسه با اجرای گچ بری های قدیمی است به همین دلیل سرعت اجرای پروژه بسیار زیاد می شود وخیلی زود پروژه تمام می شود. این نکته هم برای سفارش دهنده جذاب و مهم است و هم برای نصب کننده.

آیا می شود از سقف کناف به جای سقف اصلی استفاده کرد؟

سقف کناف به هیچ وجه نمی تواند به عنوان سقف اصلی  قرار بگیرد چرا که سازه های کناف احتیاج  دارند بر روی یک سطح متصل شده باشند به همین دلیل نمی توان از آن به عنوان سقف اصلی استفاده نمود. سقف کناف علاوه بر پوشاندن و پنهان کردن تاسیسات به کار رفته هم چنین باعث می شود مقاومت ساختمان نسبت به زلزله نیز بیشتر شود و این یکی از نکات مهم برای خرید کناف است.

آیا می شود رنگ فانتزی به کناف زد؟

یکی از سوالات متداول در هنگام خرید کناف استفاده یا عدم استفاده از رنگ فانتزی روی کناف است . کناف ها خیلی رنگ پذیر هستند و از هر رنگی که مورد نظر باشد، می توان برای رنگ کردن آن استفاده کرد. برای مثال اگر اتاق فرزند شما صورتی است می توانید کناف سقف اتاق را صورتی یا بنفش رنگ نمایید و جلوه زیبایی برای اتاق فرزندتان ایجاد نمایید.

نکات مهم در هنگام خرید کناف

آیا  سیستم صوتی مانند سینما خانگی را می شود در کناف کار گذاشت؟

ساختار کناف به گونه ای است که می شود در داخل آن از نور پردازی با رنگ های متفاوت و سیستم صوتی استفاده نمود. البته بهتر است قبل از اجرای کناف در مورد این موضوع با نصاب صحبت شود چرا که لازم است برای کار گذاشتن اسپیکر در داخل کناف اقداماتی صورت بگیرد.

سخن آخر

یکی از نکات مهم برای خرید کناف انتخاب طرح مناسب است انتخاب طرح مناسب کناف یکی از مهم ترین فاکتور به شمار می آید. چرا که طرح کناف باید با سایر لوازم منزل همخوانی داشته باشد. اگر سبک وسایل منزل مدرن باشه بهتر است از طرح ها با اشکال هندسی برای کناف استفاده نمایید.

ایده ترکیب کناف با چوب نیز برای سبک های مدرن بسیار جذاب و ایده آل تر هست. اگر نیاز به مشاوره ی تخصصی دارید می توانید با طراحان و کارشناسان ما با شماره ی موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید تا شمارو در داشتن بهترین خرید راهنمایی کنند.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط